poniedziałek, 6 października 2014

Nude Illusion Make Up - swatche

Hej !

Właśnie teraz odebrałam przesyłkę a w niej te o to cudeńka z Catrice , dostałam je do przetestowania i jestem naprawdę ciekawa jak się sprawdzą u mnie ;) Dzisiaj przedstawię wam ich kolory a na pełną recenzje o nich zapraszam już za jakiś czas po dogłębnym sprawdzeniu ich na mojej skórze ;)


Catrice na rynek wypuściło 5 odcieni :

010 - Nude Ivory 
   020 - Rose Vanilla 
025 - Nude Sand 
030 - Nude Beige
     040 - Medium Beige

Ja do testów dostałam 4 z nich 


a teraz pokaże wam jak prezentują się kolory :


Myślę , że dwa ostatnie powędrują na rozdanie gdyż są dla mnie za ciemne , ale z pierwszymi jasnymi odcieniami myślę że się polubię ;)










3 komentarze:

  1. Gratuluję w takim razie współpracy :) Myślę, że dwa pierwsze odcienie fajnie wpasowałyby się w kolorystykę mojej skóry. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak na mojej skórze spisałby się 010.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kochana. Jesteś pewna, że polubiłaś mojego Fanpage ? Bo nie widzę Twojego polubienia, a nie wiem jak liczyć losy.

    OdpowiedzUsuń