środa, 29 października 2014

NYX - Matte Lipstick

Hej ! ;)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją matowej pomadki z NYX. Od razu powiem wam w tajemnicy, że dostałam bon do wykorzystania w Avon i czekam już na moją przesyłkę. :)


Uwielbiam matowe pomadki i gdy zobaczyłam właśnie tą od razu wpadła do mojego koszyka. Cała gama kolorystyczna tych pomadek jest naprawdę piękna ja zdecydowałam się tylko na jedną - hippie chic

Jest to naprawdę piękny kolor. Taki delikatny na ustach wygląda na łososiowy wpadający w delikatny róż. 


Szminka nie wysusza ust , ale trzeba brać pod uwagę , że również nam ich nie nawilży. 

Ma bardzo dobrą pigmentacje i wystarczy raz przeciągnąć po ustach , żeby pokryły się naprawdę ładnie. 


Wgryza się w usta i naprawdę ciężko jest ją później zmyć , a więc jest naprawdę bardzo trwała.

osoby które mają suche skórki mogą nie być zadowolone gdyż ona jest strasznie podkreśla !





4 komentarze:

  1. Ciekawa jestem jak wyglada na ustach, niby kolor delikatny ale bałabym się go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłaś pokazać na zdjęciu jak wygląda na ustach, ponieważ też chciałabym to zobaczyć "_

    Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz u mnie komentarz :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię NYX, głównie lakiery, ale do matowych pomadek jakoś nie mogę się przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor wydaje mi się naprawdę ładny, ale nie dla mnie. Do mojego typu urody nie pasują takie kolory, jeśli chodzi o szminki to stawiam na troszeczkę mocniejsze kolory, ale też bez przesady ;)

    OdpowiedzUsuń