czwartek, 9 października 2014

p2 pure color lipstick - 010 Rodeo Drive

Hej !

Dzisiaj przychodzę do was z pomadką którą wygrzebałam ostatnio ze swojej szafki i stwierdziłam że ma naprawdę bardzo ładny kolor , używałam ją ostatnio bardzo często , ale czy jest to miłość ? przekonajcie się czytając dalej ;)



Zapewnienia producenta : 

Pomadka zapewnia intensywny kolor i wielogodzinną trwałość. Lekka formuła nie obciąża ust, a dodatek kwasu hialuronowego gwarantuje długotrwałe nawilżenie. Występuje w 15 odcieniach. 


Jak pewnie wiecie firma p2 nie jest dostępna w Polsce nad czym bardzo ubolewam , gdyż nie które produkty mają naprawdę warte uwagi ! Szminkę zakupiłam już dawno temu będąc na urlopie w Niemczech wtedy to miałam okazje wypróbować kilka kosmetyków z drogerii DM 


Szminka jest w przepięknym odcieniu Nude [ 010 Rodeo Drive ] ma bardzo kremową konsystencje i na ustach wygląda naprawdę dobrze , nie zbiera się w załamaniach co oczywiście jest plusem , bardzo fajnie nawilża usta i co najważniejsze nie podkreśla suchych skórek ! 


Szminka występuje w wielu odcieniach i ma naprawdę bardzo intensywne odcienie. Nie kosztowała dużo ja nie dałam za nią więcej niż 2 euro , ma bardzo solidne opakowanie które na pewno nie otworzy nam się w torebce. 




A wy miałyście okazje testować coś z p2 ? Lubicie ? 






5 komentarzy:

  1. Ładny kolorek ;) Niestety do P2 mam bardzo ograniczony dostęp.. więc będzie ciężko ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam lakier pękający tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moich ustach wyglądałby trupio ;) Mam inne kolorki z p2 i jestem zadowolona, chociaż ostatnio lubuję się w Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie mój kolorek, ale najważniejsze że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń