piątek, 31 października 2014

Salon Perfect - 120 Kool Kelp

Hej !

Jakiś czas temu odezwała się do mnie przemiła pani z firmy a.i Polska która wysłała mi lakiery z firmy Salon Perfect. Nigdy nie miałam nic z tej firmy więc jest to moje pierwsze ale czy ostatnie spotkanie z tą firmą ? Przeczytajcie dalej a na pewno się dowiecie więcej :)

Może na początek opowiem wam co to jest w ogóle za marka.

Salon Perfect to amerykańska marka lakierów do paznokci znana z szerokiej gamy kolorów. Lakiery na każdą okazję, porę dnia i roku. Paleta rozciąga się od delikatnych, rozbielonych pasteli, poprzez klasyczne czerwienie i beże, aż po intensywne zielenie, turkusy, fioletyi odcienie połyskujące drobinkami.

Dzisiaj przychodzę z recenzją koloru Kool Kelp o numerze 120. Jest to piękna butelkowa zieleń , całkowicie kremowa. Lakier zamknięty jest w poręcznej buteleczce o naprawdę dużej pojemności bo aż 14 ml.



Nakłada się bardzo dobrze na paznokcie dzięki swojemu perfekcyjnemu pędzelkowi , nie jest ani za szeroki ani za cienki , w sam raz aby ładnie pokryć płytkę paznokcia.



Lakier pokrywa całą płytkę paznokcia już przy drugiej warstwie. Szybko schnie , długo wytrzymuje na paznokciach , zauważyłam że po 5 dniach delikatnie starł mi się na końcówkach a wcale nie oszczędzałam rąk :)

Lakier znajdziemy w sklepie internetowym oraz w drogeriach HEBE. Cena lakieru to 20 zł


9 komentarzy:

  1. łuuuu! to rzeczywiście spora buteleczka, ale poszukam chyba innego kolorku, ten niezbyt mnie przekonuje, bo średnio się czuję z paletą zieleń-niebieski-fiolet :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kolorek, trwałość niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ladny ale za drogi :) mam podobny odcien z miss sporty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiem Ci, że kolorek dość nietypowy :)

    OdpowiedzUsuń