poniedziałek, 13 października 2014

Sleek - Storm

Hej !

Dzisiaj przychodzę z paletką marki Sleek ! Dawno już ją mam u siebie ale jakoś nie po drodze mi do niej było a teraz przyszedł czas na małą recenzje :)

Moja przygoda z firmą Sleek zaczęła się już jakiś czas temu i mam tam swoich ulubieńców jak i buble ! 
Paletki ze sleeka są dobrej jakości ale lekko się osypują nie wszystkie ale zdarza się to niestety !


Cienie na oku wyglądają naprawdę pięknie , są dobrze na pigmentowane. 


Polecam tą paletkę osobą które lubią delikatne kolory na oku. Paletka jest uniwersalna nada się do makijażu na dzień jak i na wieczór !



Macie ? Lubicie ?



11 komentarzy:

  1. Mam, jednak mi akurat nie przypadła do gustu, uwielbiam za to Au naturel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam Au naturel chociaż jej nie posiadam to strasznie mi się podoba

      Usuń
  2. nie mam :)
    Nie lubię osypywania, ale kolory bardzo ciekawe :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ale ja nie lubię palet sleek bardzo się dziady osypują i niektóre z nich ciężko się blenduje, niektóre zanikają z powieki, ogólnie po jednej palecie więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam paletki Sleeka :) Tej akurat nie mam jeszcze w swoim dobytku ale kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sleek - rewelacja! Od kiedy odkryłam, nie mogę się rozstać :)

    http://straightwaytodreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co racja to racja - cienie Sleeka osypują się koszmarnie.. ale! Zawsze można sobie z tym poradzić :) Bardzo uniwersalne zestawienie kolorów :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń