poniedziałek, 3 listopada 2014

CCUK Compact Refill - 10 Daydream

Hej !

Dzisiaj przedstawię wam puder do którego byłam bardzo sceptycznie nastawiona , nigdy nie kupuje kosmetyków kolorowych jak i pielęgnacji od osób stojących na bazarach , jakoś nie przekonują mnie do siebie , ale gdy zobaczyłam ten puder pomyślałam czemu nie , może akurat będzie dobry ?


Puder ma plusy jak i minusy , ale jak dla mnie nie jest to najgorszy kosmetyk jaki używałam a można nawet powiedzieć że jest przyzwoity. Ja posiadam odcień 10 Daydream. Jest to bardzo jasny odcień , ale właśnie taki był mi potrzebny.


Plusy :
- ma bardzo ładny zapach , nie jest nachalny , ale jeśli ktoś nie lubi pudrowych delikatnych zapachów w kosmetykach to niech stroi od tego gdyż po nałożeniu na twarz ten zapach jest jednak wyczuwalny. 
- fajnie potrafi zmatowić naszą twarz , niestety jest to raczej efekt krótki i nie nacieszymy się nim za długo.
- bardzo niska cena , jak za tą cene to kosmetyk naprawdę daje sobie radę , ja go kupiłam za 3 zł 
- wydajny używam go już kilka miesięcy i nie widać w ogóle większego zużycia


Minusy :
- opakowanie , jak dla mnie mało poręczne , brakuje lusterka i gąbeczki , łatwo się otwiera a więc nie wsadzimy pudru do torebki aby w ciągu dnia poprawiać sobie makijaż 
- jak już wspominałam mat który nie utrzymuje się na naszej skórze 
- łatwo sobie zrobić krzywdę tym pudrem gdyż podkreśla mi strasznie suche skórki koło nosa 


Miałyście styczność z tą firmą ? 







6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę, nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nidgy nie słyszałam o tym pudrze, szkoda, że efekt matu się długo nie utrzymuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę i raczej szukać nie będę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog ;3 Obserwuje i zapraszam do mnie
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń