niedziela, 23 listopada 2014

Najlepszy z najlepszych ! Seche Vite.

Hej !

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją Seche Vita , na wstępie muszę wspomnieć , że używałam wiele rzeczy do moich paznokci od Essie po OPI. I nic nie sprawdziło się tak dobrze jak właśnie Seche Vite.


Gdy dostałam paczkę i zobaczyłam , że znalazł się w niej właśnie ten produkt byłam zachwycona już dawno chciałam go kupić ale jakoś nigdy nie było mi po drodze do tego ;)

Co tu dużo mówić produkt jest u mnie wielkim zaskoczeniem i nie spodziewałam się , że będzie naprawdę działał.

+ pięknie paznokcie wyglądają jak by były zrobione żelem.

+ szybciej wysycha każdy lakier 

+ przedłuża trwałość lakieru nawet o kilka dni 

- strasznie śmierdzi jak dla mnie to zapach rozpuszczalnika


Za możliwość przetestowania dziękuje firmie !


5 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu się nad nim zastanawiam ale ciągle szukam tańszych odpowiedników, jeśli nie znajdę pewnie w końcu kupię seche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do niedawna używałam tylko i wyłącznie Insta-Dri teraz przerzuciłam się na Seche Vite i uważam, że jest niezastąpiony jeśli chodzi o klasyczny manicure.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go ostatnio w tkmaxx ale go nie kupiłam a teraz żałóje

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tylko go gdzieś spotkam, to na pewno kupię - właśnie takiego produktu brakuje w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń