sobota, 1 listopada 2014

Paczka z Avonu #2

Hej !

Dzisiaj pokaże wam co wybrałam sobie z Avonu w katalogu 15 , trochę tego jest więc nie przedłużając przejdźmy do rzeczy. 


Paczka w całości wyglądała tak. 


- Woda perfumowana Avon Instinct
- Woda perfumowana Avon Instinct Forbidden 


- Rewitalizujący żel pod prysznic 
- Kremowy żel pod prysznic Mystique 
- Żel pod prysznic Seventh Heaven 


- Zestaw Senses Moroccan Delights 


- Woda perfumowana Treselle. Edycja limitowana


- Konturówka do oczu odcień - Blackest Black


- Płyn do kąpieli Korzenne Pierniczki 


- Rewitalizująca maseczka do twarzy z chińskim żeń-szeniem 


Glicerynowy krem do rąk i paznokci


- Woda perfumowana Little Gold Dress














6 komentarzy:

  1. wszystkie wody perfumowane są po prostu boskie :)) sama je mam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ich żele i płyny do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa wód perfumowanych! Ile żeli!... uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości :) Bardzo mnie ciekawi jak pachnie ten płyn do kąpieli :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niegdyś uwielbiałam ich żele z Senses, mają obłędne zapachy..
    Powinnaś być zadowolona z tej kredki, praktycznie wszystkie ich kredki są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń