poniedziałek, 1 grudnia 2014

DERMEDIC baby Linum Emolient

Hej !

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją emulsji do kąpieli od 1. dnia życia. Kosmetyk testował mój synek. Miał bardzo suchą skórę , jeśli jesteście ciekawi co sądzę o tym kosmetyku i jak sprawdził się u mojego syna zapraszam do przeczytania dalej.


Producent zapewnia nas , że emulsja do kąpieli jest delikatna dla skóry dziecka nie wysusza jej i oczyszcza. Intensywnie nawilża oraz regeneruje ją. 

skład produktu :

Parafinum Liquidum , C12-13 Pareth - 3 , Aqua , Caprylic , Laureth - 9 , PEG - 40 Sorbitan Poroeleate, Linum usitatssimum , Seed Oil , Tocopheryl , Acetate , Betaine , Glycerin , Urea , Socium Hyaluronate , Allantoin , Benzyl Alcohol . 

Na składach kosmetyków się nie znam , ale mojemu synowi kosmetyk nie zrobił krzywdy a nawet i pomógł bo jego skóra jest nawilżona i nie ma suchych miejsc.

Konsystencja kosmetyku jest oleista i bardzo tłusta. Nie zostawia na skórze nieprzyjemnej powłoki tylko naprawdę ją nawilża. Kąpiel bez tej emulsji to teraz tragedia skóra jest zaczerwieniona i swędzi. Dlatego nie wyobrażam sobie wieczornej kąpieli mojego maluszka bez tej emulsji.

Z wydajnością kosmetyku jest niestety gorzej. Pojemność 200 ml to trochę mało nie starcza nam na wiele kąpieli, Ale przeboleję to dla tej jakości naprawdę warto.

ps . przepraszam za jakość zdjęć ale nie było dobrego światła a mój telefon nie daje rady po ciemku ;)





1 komentarz: