środa, 10 grudnia 2014

Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej - Fitomed

Hej !

Z góry przepraszam za moją nieobecność ale niestety małe dziecko w domu pochłania naprawdę dużo czasu i po prostu nie mam czasu na siedzenie na blogu. A dzisiaj właśnie mój synek kończy miesiąc i w przerwie na spanie postanowiłam napisać wam recenzje Toniku ziołowego z firmy Fitomed.


Toniku używam od około miesiąca i muszę przyznać że jest bardzo wydajny gdyż zużycie jest niewielkie a używam tego produktu rano i wieczorem. 

Bałam się zapachu tego toniku gdyż jest on ziołowy a ja nie przepadam za takimi zapachami , ale nie przeszkadza mi ten nie jest drażliwy i nie utrzymuje się na skórze. 

Ładnie oczyszcza moją skórę gdy użyje ten produkt moja skóra jest naprawdę ładnie oczyszczona i nawet wydaje mi się jak by była delikatnie napięta.


Opakowanie jest bardzo ładne , nie lubię bóg wie jakich wygórowanych opakowań wole raczej takie minimalistyczne i to oferuje właśnie firma Fitomed. 

Tonik daje nam przyjemne uczucie świeżości , nie zostawia na skórze tłustej warstwy 
Jak za cenę 10 zł to naprawdę myślę że warto !

NCI: Aqua, Salvia Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Melissa Officinalis Extract, Calendula Officinalis Extract, Panthenol, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin




6 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo fajny się wydaje

    OdpowiedzUsuń
  2. oj już od dawna mam na niego ochote jak tylko bede w Polsce to musze sobie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo słyszałam o kosmetykach Fitomed, ale mnie ciągle jest z nimi nie po drodze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam żel z tej serii do mycia buzi.
    Kurcze nie idzie go wykończyć tak mega wydajny, a toników nie uzywam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej firmy jeszcze nie miałam kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy ten tonik :))

    Obserwuję ♥
    http://juicy-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń