piątek, 2 stycznia 2015

Dermedic Naprawczy krem przeciwzmarszczkowy na noc

Hej !

Przyszedł nowy rok a z nim nowe postanowienia. Wiem , że ostatnio zaniedbałam kilka spraw , mam dużo zaległości blogowych które będę na bieżąco uzupełniać ;)

A dzisiaj czas na recenzje kremu z firmy Dermedic.




Skład : Woda termalna, Kwas hialuronowy, Olej arganowy, Lipomoist, Masło Shea, Nienasycone Kwasy Tłuszczowe: Omega 3, Omega 6, Omega 9, Witamina E


Opis producenta :
  • Redukuje zmarszczki, poprawia napięcie i uelastycznia
  • Stymuluje syntezę elastyny i kolagenu typu I i IV, poprawiając jędrność skóry
  • Skoncentrowana ilość składników aktywnych
  • Działa odmładzająco, odżywczo
  • Wzmacnia kondycję skóry
  • Zapobiega utracie wody z naskórka
  • Hypoalergiczny
Opakowanie : Małe poręczne , co najważniejsze z pompką która nie zacięła mi się ani razu. 3 pompki w zupełności wystarczają do pokrycia całej twarzy oraz dekoltu.

Zapach : Zapach delikatny , który nie przeszkadza mi na skórze. Po rozsmarowaniu na skórze nie jest wyczuwalny. 

Działanie : Po miesięcznym stosowaniu mogę śmiało powiedzieć , że kosmetyk spisał się naprawdę dobrze , skóra stała się gładka i lekko napięta. Jest miła w dotyku. Nawet delikatnie poprawił się jej koloryt. Ładnie nawilża. Ładnie wypełnia zmarszczki.

Mogę śmiało polecić ten krem każdemu kto potrzebuje kremy przeciwzmarszczkowe. 


Za możliwość przetestowania dziękuje firmie Dermedic. 







3 komentarze:

  1. Dermedic bardzo lubię :) Fajnie, że krem się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się ten krem, ale na szyję, bo tam mam zmarchy jak stara baba:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki dermedic
    Na pewno będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń