poniedziałek, 5 stycznia 2015

DERMEDIC Płyn micelarny H2O

Hej !

Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Płynu micelarnego od Dermedic. Jakiś czas temu dostałam produkt do testów i przyszła na niego kolej.


SkładAqua, Glycerin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Hyaluronate, Urea, Diglycerin, Sodium PCA, Hydrolyzed Wheat Protein, Sorbitol, L-Lysine, Allantolin, Lactic Acid, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol.

Opis producenta :
Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem.
Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień.
Nie wysusza skóry - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.
Nie zatyka porów. Nie pozostawia filmu na skórze.
Zawiera wodę termalną ze źródeł Uniejowa. 

Opakowanie :  Fajna poręczna butelka , tylko wolałabym inne otwieranie ale to tylko moje skromne zdanie.

Zapach : bardzo przyjemny , niestety dla niektórych może być drażniący.

Działanie : Płyn micelarny bardzo dobrze zmywa makijaż , nie podrażnia oczu. Produkt jest tani bo za 200 ml zapłacimy około 30 zł. Używam go już od dłuższego czasu a nie jestem nawet w połowie. A muszę podkreślić , że używam go codziennie. 




Za możliwość przetestowania dziękuje firmie Dermedic.



7 komentarzy:

  1. ten płyn jest genialny ! uwielbiam :)

    zapraszam do mnie :) http://natalia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim ale osobiście nie miałam okazji go test owac na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję!
    Zapraszamy: lashlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój aktualny ulubieniec, też szykuję recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń