czwartek, 8 stycznia 2015

Fitomed - Żel do mycia twarzy cera tłusta i trądzikowa

Hej !
Dzisiaj kolejna recenzja produktu który dostałam do testów , od razu musze podkreślić , że moja ocena nie jest kupiona ani wymuszona na mnie dla tego że dostałam coś od firmy. Ocena jest szczera i obiektywna !

A dzisiaj będzie mowa o Żelu do mycia twarzy z Fitomed.



Skład : Aqua, Saponaria Officinalis Root Extract, Salvia Offi-cinalis Extract, Melissa Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Calendula Officinalis Extract, Coco Glucoside, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Beta-ine, Glycerin, Trilaureth-4-Phosphate, Cytric Acid, Parfum, Dmdm Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone

Opis producenta : 


Opakowanie : Jak pewnie mnie znacie przyczepię się do tego że nie ma pompki , gdyż 100 razy bardziej było by to wygodne ;) ale opakowanie tradycyjne takie jak Fitomed ma przeważnie czyli przezroczyste ;)

Zapach : dla mnie lekko za bardzo ziołowy , mnie osobiście nie drażni bo nie utrzymuje si,e długo na mojej skórze 

Działanie : Żel sprawdza się dobrze , ładnie skóra po nim wygląda nie jest tłusta i odkąd go stosuje nie wyskakują mi nieprzyjemne ropne wypryski.

A wy macie ? Polecacie ? 

4 komentarze:

  1. Sporo o nim czytałam ale jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak tylko skończy mi się mój, to pewnie się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam i musze powiedzieć,że to jeden z moich ulubienców w tej kategorii

    OdpowiedzUsuń