piątek, 9 stycznia 2015

Love me green - Energetyzujący Peeling do ciała

Hej !

Dzisiaj czas na recenzje peelingu do ciała od firmy Love me green. Jeśli jesteście zainteresowani moją opinią zapraszam do czytania dalej ;)

A już niedługo planuje na moim blogu zrobić kolejne rozdanie a więc śledźcie uważnie :)


Skład SUCROSE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CITRUS AURANTIUM DULCIS (ORANGE) PEEL OIL*, LIMONENE, SILICA, LAURYL GLUCOSIDE, POLYGLYCERYL-2 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, GLYCERIN, AQUA (WATER), ARGANIA SPINOSA SHELL POWDER*, MELILOTUS OFFICINALIS EXTRACT, CARICA PAPAYA (PAPAYA) FRUIT EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, CITRIC ACID, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, COUMARIN

Aktywne składniki : Cukier , Olej arganowy , ekstrakt z papai , olejek ze słodkich pomarańczy 

Opis ProducentaZmysłowy peeling do złuszczanie naskórka. Eliminuje martwe komórki naskórka. Wspomaga odnowę komórkową, poprawia krążenie, sprzyjając eliminacji toksyn, wygładza naskórek, który staje się miękki i delikatny. Daje uczucie świeżości. 

Opakowanie : Trochę nie wygodne gdyż nie lubię peelingów w takiej formie wole raczej z pompką ewentualnie w tubce. 


Zapach : Peeling pachnie pomarańczami jest bardzo przyjemny dla nosa. I co najważniejsze na mojej skórze ten zapach utrzymuje się bardzo długo ale to dla mnie akurat wielki Plus.

Działanie : Po zastosowaniu tego peelingu moja skóra jest odżywiona , gładka i bardzo nawilżona. I co najważniejsze pięknie pachnie. Gdyby nie to opakowanie był by HIT !




8 komentarzy:

  1. zaciekawił mnie ten peeling:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, muszę go w końcu kupić. No i pomarańczowy zapach, mniam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt :) Sama jednak zostanę przy peelingu kawowym ;)
    Zapraszamy: lashlovemakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt i pomysłowa recenzja :) Co powiesz na wspólną obserwację ? :D http://life-andstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho chyba pora go wypróbować :) Bardzo przydało by mi się dobre nawilżenie.
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dość długo zastanawiam się nad wyborem tego produktu i wiem , że będzie to trafiony wybór ;) Ciężko u mnie z dobrym peelingiem, którym nie zrobię sobie krzywdy na twarzy i chyba znalazłam swój odpowiednik ;)

    OdpowiedzUsuń