poniedziałek, 12 stycznia 2015

QUIZ Kredka do oczu nr 010 , 012

Hej !

Dzisiaj czas na recenzje kredek do oczu o numerach 010 , 012. Jest to piękna czerń oraz ładny ciemny kolor niebieskiego.



Opis producenta :Miękkie, lekko rozprowadzają się na powiece, tworząc gładką i precyzyjną kreskę o głębokim kolorze. Doskonale podkreśla kształt oka i sprawia, że wydaje się ono bardziej wyraziste. Efekt utrzymuje na powiece przez wiele godzin.

Opakowanie : Szkoda że nie jest wykręcana bo byłabym szczęśliwa ale opakowanie schludne i ładne.



Pigmentacja : Pigmentacja jest dobra jak na kredkę za 3 zł. Ma ładne kolory i są one widoczne.

Trwałość : Na oku trzyma mi się tylko 3 godziny co dla mnie niestety za mało gdyż ja potrzebuje trwałość co najmniej 6 godzinną .



6 komentarzy:

  1. niebieska kredka rzeczywiście jest ładna, ale szkoda, że obydwie kredki nie grzeszą trwałością :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te kredki;)
    można wiedzieć gdzie je kupiłaś?
    jak to się mówi, kredek nigdy dość :)
    ogólnie bardzo fajny blog ;)
    obserwuje :)
    zaobserwujesz również? ;)
    http://natalia-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kredki dostałam ,ale wiem że można je dostać na stronie internetowej Quiz.pl oraz w jakiś małych drogeriach osiedlowych ;)

      Usuń
  3. Szkoda, ze czarna tak krótko się trzyma ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, szkoda, że trwałość taka średnia.

    OdpowiedzUsuń