poniedziałek, 23 lutego 2015

Eveline - Głęboko nawilżający krem na dzień wypełniający zmarszczki

Hej !
Kurde wiem że długo mnie nie było , ale mam teraz wiele problemów w życiu i po prostu nie dałam rady nic tutaj pisać . A dzisiaj czas na krem wypełniający zmarszczki.


Od producenta : bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej. Opracowana we współpracy z dermatologami łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.

Opakowanie : Opakowanie jest bardzo przyjemne , szklane ale bardzo lekkie. Wygląda bardzo drogo.


Zapach : Krem ma bardzo delikatny zapach , ale nie drażniący. Nie utrzymuje się długo na skórze ;)

Konsystencja : Gęsta i bardzo tłusta. Trochę wolno się wchłania.

Działanie : Krem był testowany przez moją teściową. Mówi że krem jest bardzo przyjemny niestety nie można nałożyć za dużo na twarz przed nałożeniem makijażu gdyż długo się wchłania. 
Nie zapycha i jest przyjemny dla skóry.


Moja teściowa bardzo poleca ;)


Za możliwość testowania dziękuje 



2 komentarze:

  1. Może mojej teściowej też by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, u mnie w domu jeszcze nigdy nie gościł :)

    OdpowiedzUsuń