wtorek, 24 lutego 2015

Eveline - korektor do brwi

Hej !

Czas na recenzje korektora do brwi firmy Eveline. Nie jest to kosmetyk który ja polubiłam gdyż do brwi raczej używam cienie i najlepiej mi się nimi pracuje.


Opis producenta : Unikalny produkt przeznaczony do korekty brwi, jako jedyny zapewnia jednocześnie przyciemnienie, nabłyszczenie i optyczną regulację brwi. Żelowa konsystencja oraz specjalna opatentowana szczoteczka sprawiają , że kreator jest wyjątkowo wygodny, szybki i łatwy w użyciu.Produkt dostępny w kolorze czarnym i brązowym.

Opakowanie : Korektor zamknięty jest w opakowaniu jak od tuszu do rzęs. Wygodny pędzelek niestety aplikacja nim nie jest dla mnie łatwa.


Pigmentacja : Kosmetyk jest w kolorze czarnym , mocno czarny niestety ja nie podkreślam brwi tym kolorem.

Trwałość : Na brwiach utrzymuje się cały dzień i nie trzeba go poprawiać.


Za możliwość testowania dziękuje 



3 komentarze:

  1. Ciekawy blog, ja dopiero zaczynam, wpadnij może coś Cię zainteresuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go, gdy zaczynałam swoją przygodę z podkreślaniem brwi. Dla początkujących moim zdaniem jest okej, chociaż ta szczoteczka jest zdecydowanie za duża :)

    OdpowiedzUsuń