poniedziałek, 2 lutego 2015

Love me Green - Relaksujący olejek do masażu

Dzisiaj recenzja olejku do masażu z firmy Love me Green. Jeśli jesteście zainteresowani zapraszam ;)




Opis producenta : Organiczny olejek naturalny do masażu, wzbogacony w olej arganowy, powstał aby zaspokoić wszelkie potrzeby skóry. Stosowanie tego produktu daje uczucie komfortu i odprężenia. Skóra jest głęboko odżywiona, a świeży i subtelny zapach odpręża ciało i zmysły. Ekstrakt z kwiatów plumerii łagodzi stres poprzez swoje kojące i relaksujące działanie dla nerwów i mięśni.

Skład : SESAMUM INDICUM (SESAME) SEED OIL*, PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL*, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLUS (VEGETABLE) OIL, HEXYLDECYL LAURATE, HEXYLDECANOL, SQUALANE, PARFUM (FRAGRANCE), ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, TOCOPHEROL, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, PLUMERIA ALBA FLOWER EXTRACT

AKTYWNE SKŁADNIKI : Ekstrakt z Frangipani , Olej morelowy , Olej arganowy , Olej sezamowy


Opakowanie : Olejek zamknięty jest w poręcznej przezroczystej buteleczce.



Zapach : Osobiście zapach mi się nie podoba , jest dla mnie zupełnie nijaki i no cóż nie jest to najprzyjemniejszy zapach.

Działanie : Ja olejek używam w sposób że przed wejściem do wanny smaruje się cała i wchodzę do ciepłej ale nie za gorącej wody i pozwalam zacząć działać aktywnym składnikom , po kąpieli moja skóra jest nawilżona i mega odżywiona.



Za możliwość przetestowania dziękuje :





2 komentarze:

  1. W kosmetykach do pielęgnacji zapach jest dla mnie ważnym elementem, skoro pachnie nijako to raczej u mnie nie zagości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam do tej pory styczności z produktami tej marki.

    OdpowiedzUsuń