czwartek, 19 lutego 2015

Luksusowy balsam do ciała ? - Eveline

Hej !
Kurcze bardzo was przepraszam za moją długa nieobecność , ale mój synek był chory i niestety musiałam mu poświęcić się cała i w dzień i w nocy. Później sama się rozchorowałam i też nie miałam siły aby cokolwiek napisać , ale już jestem i przychodzę do was z balsamem do ciała , ale czy luksusowym ? Zapraszam do dalszej lektury. ;)


Opis producenta : Innowacyjna formuła balsamu do ciała Boost-NUTRITIVE ARGAN & WANILIA oparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Olejek arganowy, zwany bio-eliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Składniki aktywne zawarte w kompleksie Boost-NUTRITIVE™ intensywnie regenerują, nawilżają i wygładzają skórę przywracając jej naturalną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia.

Opakowanie : Wygodna tubka , ze standardowym zamknięciem . Ładna szata graficzna opakowania.


Zapach : Zapach mocno waniliowy , dla miłośników słodkich zapachów sprawdzi się idealnie 

Konsystencja: wodnista , to nie jest ulubiony typ balsamów jeśli chodzi o mnie zdecydowanie wolę masła do ciała ;)

Działanie : Kosmetyk ładnie nawilża ale nie jest to jakieś długotrwałe. Ja bardziej wolałabym go na miesiące bardziej wakacyjne , w zimne dni i do bardzo suchej skóry no raczej u mnie sobie nie poradził  

Za możliwość przetestowania Dziękuje :


3 komentarze:

  1. Takie zapachy lubię zimą, ale wtedy potrzebuje mocniejszego nawilżenia, więc chyba się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie lubię zapachu mocnej wanilii więc chyba nie jest dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dziecko zachoruje to nic innego się nie liczy:) Może wypróbuję ten balsam, sporo o nim słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń