poniedziałek, 2 lutego 2015

Quiz - Pomadka nr 147

Dzisiaj czas na recenzję pomadki z firmy Quiz jeśli jesteś zainteresowana zapraszam do czytania dalej. ;)



Opis producenta : Aksamitna konsystencja pomadki Quiz zapewnia przyjemność aplikacji a trwałość pigmentów daje gwarancję urzekającego koloru i fascynującego wyglądu. Witaminy A i E chronią i pielęgnują usta , zapewniają im doskonałe wygładzenie i odżywienie przez cały dzień.

Opakowanie : Ładne klasyczne czarne , na dole widać jaki kolor mamy co ułatwia szukanie w kosmetyczne.


Pigmentacja :  dobrze na pigmentowana niestety kolor całkowicie nie mój.


Trwałość : Szminka utrzymuje się długo na ustach , ściera się równomiernie co akurat mi odpowiada.



Za możliwość przetestowania dziękuje 




10 komentarzy:

  1. jak dla mnie zbyt różowa, ogólnie ładny kolor ale mi wcale by nie pasował,ale
    z chęcią poszukałabym czegoś innego w ofercie Quizz

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, kolor zdecydowanie za różowy, choć na pewno znalazłby swoje zwolenniczki :-) Przyznam, że nie znam tej firmy, ale z przyjemnością do nich zajrzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog bardzo mi się spodobał, dlatego dodaję do obserwowanych.
    Jak dla mnie odcień zbyt bardzo jaskrawy, wolę tzw. zgaszony róż - mam taką szminkę marki Quiz z drobinkami i sprawdza się bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie idealny róż,uwielbiam takie blade i cukierkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nie bardzo na co dzień... ale od czasu do czasu, albo odważniejszej sesji czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie dla mnie ;) nie lubię takich kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale mi osobiście kolor się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej firmy ale kolor szminki prześliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie za jasna, wolę fuksje lub typowe nudziaki, ale konsystencja świetna! Muszę przejrzeć ofertę kolorystyczną ;)

    OdpowiedzUsuń