wtorek, 10 marca 2015

Eveline - przeciwzmarszczkowy krem na noc wzmacniający. włókna kolagenowe

Hej !

Kurde nie mam na nic czasu , w moim życiu sprawdza się powiedzenie że jak się wali to wszystko na raz. Najpierw dziecko mi zachorowało i byliśmy w szpitalu a teraz ja sama rozłożyłam się na łopatki. Ale mimo niechęci do wszystkiego postanowiłam napisać w końcu jakiś post dla was ;)



Opis producenta : bioHYALURON 4D Zastrzyk Młodości to innowacyjna linia kosmetyków anti-age inspirowana najnowszymi osiągnięciami medycyny estetycznej. Opracowana we współpracy z dermatologami łączy intensywne działanie nawilżające ze skutecznością profesjonalnych zabiegów przeciwzmarszczkowych. Unikalna formuła oparta na trójcząsteczkowym, interdermalnym kwasie hialuronowym oraz nowoczesnej technologii 4D zapewnia spektakularną redukcję ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek. Mikrocząsteczki kwasu hialuronowego przenikają przez naskórek, wiążą wodę, wygładzają zmarszczki od wewnątrz, a także zapobiegają powstawaniu nowych poprzez wzmocnienie syntezy elastyny i kolagenu odpowiedzialnych za młody wygląd skóry.

Opakowanie : tak jak w kremie na dzień . Bardzo przyjemne , szklane ale bardzo lekkie. Wygląda bardzo drogo.



Zapach : Krem ma bardzo nieprzyjemny zapach , mi osobiście się nie podoba 

Konsystencja : Bogatsza niż w kremie na dzień. Ale również bardzo przyjemne 

Działanie : Krem tak jak poprzedni powędrował do mojej teściowej , która używa go i jest naprawdę zadowolona , Skóra wygląda naprawdę ładnie ;)

Za możliwość testowania dziękuje 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz