niedziela, 1 marca 2015

Manhattan - Biała kredka

Hej !
Kurde jakie ja mam zaległości we wszystkim to się w głowie nie mieści , człowiek chce być ze wszystkim na bieżąco a czym bardziej się stara to gorzej mu to wychodzi ;)

Ale to nie o tym ma być dzisiejszy post , chciałabym wam przedstawić moją ulubioną kredkę do podkreślania linii wodnej od firmy Manhattan .


Opakowanie : Opakowanie , kredka temperowana , jak dla mnie nie dobrze gdyż uwielbiam automatyczne gdzie nie trzeba się bawić z temperówką

Pigmentacja : Naprawdę dobra , lekkie pociągnięcie  już jest dobry efekt na oku.


Trwałość : Kredka na linii wodnej utrzymuje mi się naprawdę długo, i co najważniejsze wygląda tak jak zaraz po nałożeniu 




4 komentarze:

  1. Rzadko używam kredek, białą gdzieś mam... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko używam białych kredek, jedynie okazjonalnie. :-)
    Pozdrawiam i dołączam do obserwujących. :-)

    OdpowiedzUsuń