wtorek, 5 maja 2015

Dermedic baby - lekki balsam do ciała od 1 miesiąca życia

Dzisiaj przychodzę z recenzją produktu dla dzieci , mój 7 miesięczny syn ma bardzo suchą skórę , ten balsam jest dla niego wybawieniem. Jeśli jesteście ciekawi więcej zapraszam dalej ;)


Intensywnie nawilża skórę.Wygładza i zmiękcza skórę.Przyspiesza regenerację uszkodzonej tkanki.Eliminuje uczucie dyskomfortu napiętej skóry poprawiając jej elastyczność.Hypoalergiczny "

Składniki aktywne: Olej lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Alantoina, D-Panthenol, Gliceryna, Masło Shea, Witamina E, Ekstrakt z jęczmienia, Olej arganowy 


Opakowanie tego balsamu jest naprawdę bardzo wygodne , przy ruchliwym synku trzeba się sporo napracować aby dobrze nawilżyć jego skórę w ciągu dnia czy po samym kąpaniu. Firma oferuje nam 205 g produktu z wygodną pompką. 

Balsam przeznaczony dla dzieci nie powinien mieć mocnych zapachów. I ten balsam mnie nie zawiódł. Balsam nie pachnie wcale przez co nie muszę się martwić o skórę mojego synka.

Produkt ma bardzo lekką konsystencje która w skórę dziecka wchłania się bardzo szybko , z czego też jestem zadowolona bo tak jak mówiłam przy ruchliwym dziecku nie ma czasu na długie czekanie. 

Jednym słowem balsam jest bardzo przyjemny dla skóry dziecka , nie uczula ani nie wysusza. A co najważniejsze bardzo dobrze nawilża skórę nawet najbardziej wysuszoną. 


Za możliwość testowania dziękuje 



2 komentarze:

  1. Mój mały też miał suchą skórę - szkoda że nie znałam tego produktu.
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie od urodzenia.

    OdpowiedzUsuń