czwartek, 7 maja 2015

Dermedic HYDRAIN3 - Maska nawadniająca

Przychodzę do was z kolejnym produktem od firmy Dermedic który do testów dostałam już naprawdę bardzo dawno temu. A tak przy okazji czy chcecie konkurs ? Bo dawno już takowego nie było na moim kanale. 


Maska intensywnie nawilża nawet wyjątkowo wysuszoną skórę. Dzięki skoncentrowanej ilości składników aktywnych stanowi ratunek dla skóry odwodnionej. Nie zatyka porów. Nie ma konieczności zmywania skóry po zabiegu. " 


Maska przychodzi do nas w kartonowym opakowaniu , opakowanie w środku jest poręczne zamykane standardowo. Szata graficzna jest dość popularna jeśli chodzi o tą serię jak i firmę Dermedic.

Konsystencja kosmetyku jest naprawdę przyjemna , ładnie nakłada się na skórę , ma mleczny kolor i wydaje się troszkę żelowa.

Zapach kosmetyku niestety nie przypadł mi wcale do gustu. 

Kosmetyk robi to co ma robić. Większość opakowanie wysmarował mi mój chłopak który twierdzi że ta maska jest dla jego skóry idealna , bo gdy nakłada ją na skórę staje się ona miękka i nie widać na niej podrażnień po goleniu. 
Według mnie maska jest godna uwagi , ale nie do każdej cery. Polecam szczególnie posiadaczką skóry suchej. 

Za możliwość testowania dziękuje 

2 komentarze:

  1. Ciekawy produkt :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się ciekawie :) mam micelka z tej serii i bardzo go lubię :) pozdrawiam!

    urodazakupyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń