sobota, 9 maja 2015

Mój krem 6 - nawilżająco-odżywczy do cery mieszanej.

Czas na recenzje kremu którego używanie sprawia mi naprawdę wielką przyjemność i odkąd mam możliwość go testować odstawiłam wszystkie kremy. 

Mowa tutaj o firmie Fitomed która wyprodukowała naprawdę fantastyczny krem numer 6. 


Lekki, delikatny krem nr 6 działa nawilżająco i wygładzająco. Masło kakaowe, olej z awokado oraz witamina E chronią skórę przed promieniami UV. Krem nakładany cienką warstwą może być stosowany pod makijaż. Krem polecany do cery mieszanej ze skłonnością do przesuszenia. Można go stosować do pielęgnacji całej twarzy, w tym okolic oczu, szyi, dekoltu zarówno na dzień jak i na noc.  " 

Skład: Aqua, Rosa Centifolia Flower Water, Theobrema Cacao Seed Butter, Wheat Germ Oil, Persea Gratissima (Avocado Oil), Lecithin, Aralia Nudicaulis Ecstract, Glycyrrhiza Glabra Ecstract, Tropaeolum Majus Ecstract, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Hyaluronate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, D-Panthenol, Propylene Glycol, Trilaureth-4-Phosphate Caprylic/Capric Triglyceride, Peg-7 Glyceryl Cocoate, Magnesium Pca, Tocopheryl Acetate, Retinyl Palmitate, Linseed Acid, Ubiquinone, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerine.


Krem przychodzi do nas w plastikowym słoiczku .Opakowanie ma 50 ml , jest białe z niebieskimi etykietkami i czarnymi napisami . Proste i klasyczne , ładnie prezentujące się na toaletce. Krem dodatkowo jest oddzielony ochronką. 

Konsystencja jest naprawdę miły zaskoczeniem , jak na krem który ma być bogaty i odżywczy , dostajemy lekką i przyjemną konsystencje która jest przez chwile odczuwalna na skórze , ale nie jest to żadna tłusta warstwa , a raczej delikatna powłoka nawilżenia która utrzymuje skórę w dobry stanie na długo. Nie stosuje tego kremu pod makijaż przez tą właśnie jedną małą wadę. 

Krem ma lekko żółte zabarwienie , natomiast gdy nakładamy go na twarzy staje się przezroczysty.

Zapach kremu jest ale na skórze kompletnie go nie wyczuwam. Także mnie nie uczulił więc zapach nie wpływa na skórę źle. 

Jednym słowem jestem zadowolona z tego kosmetyku , robi to co ma robić mimo kilku drobnych wad. Myślę że chętnie sprawdzę inne kremy z tej serii bo jestem naprawdę miło nimi zaskoczona ;)




1 komentarz: