sobota, 9 maja 2015

Projekt Denko 2

Czas na projekt denko , sporo rzeczy się tutaj nazbierało , w sumie to sama pielęgnacja , moja jak i mojego synka. Jeśli chcecie dowiedzieć się co zużyłam w przeciągu kilku miesięcy to zapraszam do przeczytania. 

1. Oriflame Milk & Honey - Mydło w płynie


Produkt przyjemny nie wysuszył mi dłoni , ładnie pachnie ładnie się pieni i było bardzo wydajne. Może kiedyś kupię ponownie. 

2. Avon Advance Techniques Supreme Oils with Nutri 5 Complex - Szmpon do włosów 


Nie polubiłam się z tym produktem , dostałam strasznego łupieżu. Więcej o nim w osobnym poście już niedługo. Nie kupię ponownie 

3. Oriflame Nouishing Hand Cream - krem do rąk 


Dobry krem do rąk , przyzwoicie nawilżał. Więcej w osobnej recenzji niedługo na moim kanale. 
Kupię ponownie 

4. Oriflame Discover Sicilian Dream -   żel pod prysznic 


Fajny żel , nic złego nie zrobił mojej skórze . Kupię ponownie 

5. Nivea baby łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1. 


To już kolejne opakowanie , nic złego nie robi skórze dziecka. Więcej będzie w recenzji. Kupię ponownie 

6. Avon foot works - kąpiel do stóp 


Fajny produkt , ale nie zrobił nic rewelacyjnego. Może kupię ponownie. 

7. Oriflame Intense Embrance 


Fajny zapach , ale kompletnie nie utrzymywał się na mojej skórze. Nie kupię ponownie 

8. Oriflame Giordani Gold 


Ładny zapach , utrzymuje się kilka godzin na naszej skórze. Kupię ponownie 

9. Listerine płyn do płukania 



Oba płyny były przyjemne dla mnie i mojej jamy ustnej. Kupię ponownie 

10. Avon Senses Revitalising - Żel pod prysznic 


Super zapach , nie wysuszał mi skóry. Kupie ponownie 

11. Avon Little Gold Dress 


Uwielbiam ten zapach. Jest mocno owocowy i delikatnie kwiatowy. Na skórze utrzymuje się dosyć długo jak na perfum z Avonu. Kupię ponownie .

12. Oillan emulsja natłuszczająca do kąpieli


Na początku byłam z niego zadowolona , niestety pod koniec uczulił moje dziecko. Nie kupię ponownie. 

13. Avon Gingerbread - płyn do kąpania 


Lubię płyny z Avonu , Mają ładnie zapachy i dają dużo piany. Czego chcieć więcej ? Kupię ponownie 

14. Pure Care szampon Bawełna i czereśnia 


Nic złego mi nie zrobił , ale nic dobrego także. Nie kupię ponownie

15. Avon Sensual Mystique - mydło w płynie 


Mydło w płynie musi stać u mnie w łazience , te miało przyjemny zapach i nie wysuszało mi rąk. Kupię ponownie

16. Avon Planet Spa - sól do kąpieli 


Fajny produkt , ja lubię wszystko co wiążę się z wanną ;) Kupię ponownie 

17. Avon Senses Indulgent 


Tak jak wyżej , Kupię ponownie 

18. Palmolive Naturals Szampon


Lubię te szampony , ale raczej nie wracam do nich gdyż lubię testować wszystkie nowości na rynku ;) Może kiedyś kupię ponownie.

19. Aroma-Line sól do kąpieli 


Długo męczyłam tą sól i na pewno do niej nie wrócę. Nie kupię ponownie 

20. Isana Hair Szampon


Lubiłam ten szampon , ale rewelacji na mojej głowię też nie zrobił. Może kupię ponownie 

I to by było na tyle , a wam ile udało się zużyć ? :D





2 komentarze:

  1. Uwielbiam te mydełko z oriflame - pięknie pachnie :) P
    http://www.skezjablog.eu/

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tylko te produkty z Oriflame, jedne lubie bardziej, inne mniej ;)

    OdpowiedzUsuń