niedziela, 3 maja 2015

Zbiorowa recenzja ;)

Hej !

Kurde ciągle postanawiam sobie że będę tutaj często zaglądać , ale przy dziecku niestety tak się nie da , a szkoda bo mam takie zaległości że nie wiem ;o

ale nie przedłużając i przechodząc do rzeczy dzisiaj będzie zbiorcza recenzja kosmetyków od firmy e-zebra.


w paczce dostałam między innymi błyszczyk Ultra Shine Gloss od miss sporty.

Fajny błyszczyk z lekkim połyskiem , w opakowaniu widać kolor niestety na ustach jest przezroczysty. Nad czym ubolewam bo kolor ma przepiękny. 
Co do trwałości na ustach nie utrzymuje się długo gdy nakładam go na usta szybko znika.



Błyszczyk mogę polecić każdej młodej dziewczynie / nastolatce do szkoły sprawdzi się idealnie ;)

Niestety ja uwielbiam mocny kolor na ustach :)


drugim produktem są pilniki Selly Hansen zapobiegające rozdwajaniu się paznokci . 

Uwielbiam , uwielbiam !
od kiedy je używam moje paznokcie są w idealnym stanie , oczywiście łamią się, ale co dla mnie jest zbawieniem nie mam już rozdwajających się paznokci
Został mi jeszcze jeden , ale już myślę nad zakupem ;)



5 komentarzy:

  1. ??? serio, to są recenzje???

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor wydaje się być piękny, szkoda tylko, że nie pokazałaś go na ustach lub na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety koloru nie ma , na dłoni czy ustach jest przezroczysty :)

      Usuń
  3. szkoda, że recenzje takie skąpe :( chętnie poczytałabym o produktach trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń