poniedziałek, 27 lipca 2015

Benefit - boi ing


W końcu mam czas na pisanie recenzji. Przyszła i pora na jeden z moich ulubionych korektorów. A mowa tutaj o boi ing od Benefit.

Jak pewnie wiecie lub nie wiecie marka Benefit nie należy do najtańszych marek kosmetycznych. Bo za 3 g produktu zapłacimy ponad 100 zł. 

Co mówi sam producent o produkcie : 

Niezwykle trwały, kamuflujący korektor w kremie. Nadaje się do tuszowania cieni pod oczami oraz wszelkich niespodzianek i problemów skórnych. Nie rozmazuje się, ani nie ściera. Firma Benefit reklamuje swój produkt jako "najlepszy korektor na świecie". 

Skład: Dioctyl Adipate, Octyl Stearate, Talc, Beeswax, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Petrolatum, Corn (Zea Mays) Oil, Octyl Palmitate, Propylene Glycol, Butylparaben, Ctiric Acid, BHA. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides. Medium: Dioctyl Adipate, Octyl Stearate, Talc, Beeswax, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Petrolatum, Corn (Zea Mays) Oil, Octyl Palmitate, Propylene Glycol, Butylparaben, Ctiric Acid, BHA. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides. Dark: Dioctyl Adipate, Octyl Stearate, Talc, Beeswax, Carnauba (Copernicia Cerifera) Wax, Petrolatum, Corn (Zea Mays) Oil, Octyl Palmitate, Propylene Glycol, Butylparaben, Ctiric Acid, BHA. May Contain: Titanium Dioxide, Iron Oxides. 


W swojej kosmetyczce mam odcień 02. Nie jest to ani za jasny ani za ciemny odcień. Coś wręcz idealnego dla mnie. Ne jestem typowym bladziochem ale bóg wie jak opalona też nie jestem.
Ciężko dobrać mi odpowiedni odcień podkładu czy korektora.

Korektor pierwszy raz zobaczyłam u mojej znajomej. I od tamtej pory się w nim zakochałam , na drugi dzień pobiegłam do sklepu po czym zamówiłam przez internet bo były promocje ;)

Konsystencja jest bardzo kremowa , zakrywa wszelkie niedoskonałości i nie obciąża skóry przez co nadaje się pod oczy. ja używam go do zakrycia różnych rzeczy na twarzy gdyż pod okiem wole jednak lekkie rozświetlenie. 

Produkt trzyma się twarzy cały dzień , nie schodzi. Dobrze gra z podkładem każdego gatunku.

Myślę że cena kosmetyku nie jest tak do końca wygórowana gdyż korektor jest wart swojej ceny w 100 %.



1 komentarz: