czwartek, 16 lipca 2015

Dermedic - Olejek do kąpieli od 1 miesiąca życia.


Czas na recenzje czegoś do kąpieli.Znowu coś dla mojego dziecka , niestety nie do końca jestem z tego produktu zadowolona wiec jeśli jesteście ciekawi dlaczego nie przypadł mi do gustu zapraszam do czytania dalej. 

Co mówi producent o produkcie : 


Zalecany do codziennej higieny i pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej, skłonnej do alergii. Szczególnie polecany do pielęgnacji skóry atopowej.


Składniki aktywne: lniany z zawartymi w nim NNKT Omega 3, Omega 6, Omega 9, Olej mineralny, Witamina E



Posiada pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka 

  • Delikatnie oczyszcza skórę nie naruszając jej płaszcza lipidowego
  • Do codziennej pielęgnacji w postaci kąpieli emoliacyjnych dla dzieci z problemem nadmiernej suchości skóry, AZS oraz łuszczycą
  • Zawiera naturalny konserwant ECOCERT
  • Hypoalergiczny



Jak już mówiłam tysiąc razy , mój synek ma suchą skórę i dlatego bardzo dokładnie dobieram mu pielęgnacje ciała. Niestety ten produkt bardzo podrażniał skórę mojego synka. Na początku myślałam że znalazłam idealny olejek do kąpieli. Niestety po paru stosowaniach zauważyłam że skóra mojego dziecka jest zaczerwieniona , pojawiają się nie wielkie plamki no niestety musiałam odstawić preparat i wrócić do swojego z NIVEA.



Za możliwość testowania Dziękuje 







1 komentarz:

  1. Nie miałam tego produktu i raczej go nie kupię. Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń