niedziela, 19 lipca 2015

Dermedic - serum nawadniające twarz , szyję i dekolt


Jak wiecie lub nie wiecie , mam skórę mieszaną tłustą w strefie T , a w innych partiach suchą. Dlatego muszę dobrze dobierać swoją pielęgnacje , bo dużo kosmetyków mnie uczula czy zapycha.

Co mówi producent o produkcie : 


Zalecany do pielęgnacji skóry suchej i bardzo suchej w stanach mocnego przesuszenia lub zamiennie z kremem z serii Hydrain3 jako wzmocnienie pielęgnacji podstawowej.


Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy 15%, Olej migdałowy, Witamina E, Gliceryna, Phytosqualan – Skwalan

  • 15% – najwyższe stężenie kwasu hialuronowego dopuszczalne w kosmetykach
  • Natychmiast wygładza skórę
  • Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem
  • Nie zatyka porów
  • Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż
  • Do stosowania na dzień i na noc
  • Hypoalergiczne

Trafiłam na swoje idealne serum , ładnie nawilża i pielęgnuje moją skórę. Ma bardzo lekką konsystencje . Nie zapycha mojej skóry a wręcz ją bardzo mocno odżywia. Po dłuższym stosowaniu zauważyłam że moja skóra stała się również bardziej napięta i elastyczna.

Jeśli jeszcze nie stosowaliście to wypróbujcie bo naprawdę warto.



4 komentarze:

  1. Miałam już dawno temu. Bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego serum, może dlatego, że póki co troszeczkę omijałam firmę Dermedic. Może za jakiś czas się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że firma ma godne polecenia produkty ;)

      Usuń
  3. miałam kiedyś serum Aqualia Thermal z Vichy, ale jest dość drogie i wydaje mi się, że to serum byłoby godnym zamiennikiem :)

    OdpowiedzUsuń