sobota, 18 lipca 2015

Fitomed - Szampon ziołowy do włosów tłustych


Czas na recenzje nowego szamponu od firmy Fitomed. Jest to szampon przeznaczony do włosów tłustych. Ja takie właśnie mam , wiec tym bardziej byłam go ciekawa. Jeśli chcecie poznać moją opinię na temat tego szamponu to czytajcie dalej. 

Co mówi producent o produkcie : 

Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, liścia pokrzywy, liścia szałwii, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, liścia rozmarynu.

Działanie:
- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,
- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,
- zmniejsza łojotok,
- zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.

Polecany przez dermatologów:
- w profilaktyce i zapobieganiu nawrotom łupieżu,
- przy alergicznym świądzie skóry,
- przy świądzie skóry wywołanym niewłaściwym doborem szamponów,
- przy nadmiernym łojotoku,
- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków, braku witamin.



Na wstępie trzeba powiedzieć że szampon jest bardzo wydajny , ma ziołowy zapach ale nie utrzymuje się długo na włosach. Nie plącze ich a nawet zauważyłam że łatwiej się rozczesują , ale to może być zasługa odżywki. 

Moje włosy kiedyś musiałam myć co drugi dzień teraz myje je co 4 dni wiec myślę że jest to różnica i moje włosy wyglądają przez to zdrowo , są do tego lśniące i zaczynają rosnąć.



Ja jestem zadowolona , dlatego polecam z czystego serca !


3 komentarze:

  1. Z ciekawości aż go kiedyś wypróbuję, bo ja swoje włosy myję codziennie, więc fajnie by było chociaż co 2 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję i przy najbliższej okazji postaram się kupić :)

    OdpowiedzUsuń