sobota, 11 lipca 2015

Wspaniałości #1

Hej ! Dzisiaj otworzyłam swoją skrytkę pocztową , i byłam w wielkim szoku ile wspaniałości tam na mnie czekało. Nigdy nie pomyślałam , że aż tyle osób mi zaufa tyle firm jak i ludzi .... no jesteście wspaniali po prostu. Od razu muszę zaznaczyć że nie prosiłam o prezenty dostałam je jako prezenty i nikogo do tego nie zmuszałam. Uprzedzam wasze komentarze. Jeśli jesteście ciekawi co dostałam to zapraszam do przeczytania.


Zawsze byłam ciekawa tych kosmetyków wiec tym bardziej się cieszę , że dostałam je i będę mogła przetestować .


Nigdy nie słyszałam o tej firmie wiec tym bardziej jestem ciekawa czy będę zadowolona.


Uwielbiam kosmetyki z TBS , nadal nie mogę nawąchać się tym pięknym zapachem. 


dostałam również dwie moje ulubione maskary i już niedługo rozdanie dla was. 


Jeśli jesteście ciekawi dalszych postów to zapraszam do obserwowania bloga.






1 komentarz:

  1. Bardzo fajne kosmetyki. Gratuluje ;)
    To czekamy na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń