środa, 30 września 2015

Dermedic - Peeling Enzymatyczny


Jest to mój pierwszy peeling enzymatyczny jaki kiedy kolwiek używałam. I wiem jedno że na pewno do niego wrócę kolejny raz. Wiadomo , że peeling enzymatyczny jest delikatniejszy ale ważne jest to aby nie był za delikatny. Ten peeling złuszcza bardzo dobrze i działa nawet na moja problematyczną twarz. 


Skóra po zastosowaniu tego produktu jest gładka i odpowiednio nawilżona. Moje niedoskonałości stają mniej zaczerwienione a w efekcie całkowicie znikają. Ja ten produkt używam raz w tygodniu i jestem naprawdę zachwycona działaniem. 
Co najważniejsze mimo tego , że produkt nie ma najlepszego składu pod słońcem nie uczulił mnie ani nie zapchał wiec jestem naprawdę na wielki Plus !


Skład: Aqua, Glycolic Acid (and) Arginine, Isopropyl Myristate, Ceteraryl Alcohol, Ceteareth-33, Cyclomethicone, Sodium Hyaluronate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Triethanolamine, Polyacrylamide (and) C13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, Glyceryl Stearate, Stearic Acid, Urea, Allantoin, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum (17.08.2014.)







1 komentarz: