sobota, 5 września 2015

Perfumy Nicole numer 053


Uwielbiam perfumy , ale jak pewnie wiecie do najtańszych one nie należą , gdy napisała do mnie firma Trusted Cosmetics czy nie chciałabym sobie wybrać perfum z firmy Nicole które są inspirowane znanymi i bardzo drogimi perfumami , nie myślałam ani przez chwilę.


Nicole 053: mandarynka, jaśmin, amarantus, bluszcz, śliwka damasceńska, jeżyny, fiołek, kwiaty champaka, storczyki, piżmo, róże.

Do testowania wybrałam sobie perfum o numerze 053 gdyż wyczytałam , że jest on inspirowany zapachem Diora J'adore. Ja perfumy Diora miałam i bardzo je lubiłam , niestety w Polsce są one bardzo drogie a w obecnej sytuacji nie mogłam sobie na nie pozwolić. Gdy powąchałam ten zapach musze stwierdzić że jest bardzo świeży , kobiecy. Ma w sobie coś podobnego do oryginału i naprawdę urzekł mnie swoim zapachem , jednak nie utrzymuje się tak bardzo i po 4 godzinach musze sobie go odświeżyć na skórze.


Co do samego wyglądu flakonika , jest ładne minimalistyczne z półprzezroczystego szkła , estetyczne i myślę ładnie wyglądające na toaletce. Atomizer nie zacina się , niestety nie wiem dlaczego ale za każdym razem jak otwieram ten flakonik cały atomizer jest mokry , może ja trafiłam na taki egzemplarz. Nie przeszkadza mi to w używaniu.


Zapach myślę , że idealnie wpasował się w moje gusta , jest bardzo elegancki , ale jestem w stanie użyć go i na dzień i na wieczór. Nie dusi mojego otoczenia a nosząc go dostałam wiele komplementów. Ja jestem zachwycona i na pewno gdy będę miała okazje przetestuje również inne zapachy. 


Za możliwość testowania dziękuje :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz