środa, 14 października 2015

Dermedic - Krem pod oczy z serii Hydrain3 Hialuro

Dawno mnie nie było , ale to tylko było spowodowane chorobą moją i synka. Ale już stanęliśmy na nogach i zabieramy się do pracy.Nawiązałam pewną współpracę a jej efekty będziecie mogli oglądać już niedługo na blogu . 


KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA 

- Skutecznie pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. 
- Zapobiega procesowi starzenia skóry wokół oczu. 
- Przeciwdziała tworzeniu się opuchlizny wokół oczu.
- Redukuje opuchliznę wokół oczu.

Do stosowania również pod makijaż. Wzmacnia fibroblasty odpowiadające za produkcję włókien kolagenowych i elastynowych.

Przeznaczenie: skóra wyjątkowo wysuszona, wymagająca intensywnej pielęgnacji nawadniającej. Posiada skoncentrowaną ilość składników aktywnych.

SKŁAD 

Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Silica, Titanium Dioxide, Iron Oxides, Glycerin, Sodium Hyaluronate, Betaine, Propylene Glycol, Chlorella Vulgaris Extract, Cetyl Alcohol, Tocopherl Acetate, Acrylates, Triethanolamine, Dmdm Hyndatoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Allantoin, Parfum.


Na początek trzeba wspomnieć że bardzo podoba mi się wygląd tego produktu. Higieniczna tubka z ładnym minimalistycznym wykończeniem o pojemności 15 ml. Co najważniejsze kosmetyk nie ma żadnego zapachu. Czyli coś dla osób wrażliwych. A w środku lekki biały kremik który bardzo dobrze się rozprowadza na skórze wokół oczu i szybko się wchłania. 


Aplikacja jest bardzo przyjemna. Wystarczy bardzo niewielka ilość kremu aby pokryć całą powierzchnię pod oczami. Co świadczy o tym jaki ten kosmetyk będzie wydajny.

Produkt nawilża naszą skórę bardzo szybko , skóra jest ładna napięta i nawilżona. Nie jest to długotrwałe nawilżenie dlatego przerzuciłam ten krem do pielęgnacji dziennej dobrej pod makijaż. Na noc nie jest dla mnie wystarczająco nawilżający. 

Jeśli nie potrzebujecie dogłębnego nawilżenia to ja bardzo polecam . Dla osób nie wymagających od kremów wiele polecam. 

Za możliwość testowania dziękuje





2 komentarze:

  1. Uwielbiam serum nawilżające z tej serii. Kremu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że będzie świetny pod względem nawilżenia... ale i tak kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń