sobota, 24 października 2015

Fitomed - Łagodny płyn do higieny intymnej



Wybrałam sobie do testów żel do higieny intymnej z firmy Fitomed. Produkt nie jest zbytnio wydajny , używam go może od miesiąca i już mi się kończy. Produkt robi wszystko to co powinien. Niestety ma rzadką można powiedzieć wodnistą konsystencje która właśnie odpowiada za jego wydajność gdyż wylewa się przez palce i nie można wydobyć tylko tyle produktu ile nam potrzeba.


Skład produktu jest bardzo przyjemne. Dlatego jakie było moje zdziwienie , że tworzy taką pianę. Produkt tak jak pisałam sprawdza się dobrze. Myję , nie powoduje podrażnień a co zauważyłam nawet łagodzi delikatne stany zapalne. 


Co do opakowania , lubię wszystkie opakowania marki fitomed. Są proste i właśnie to mi się tak podoba. 


Za możliwość testowania dziękuje 



4 komentarze:

  1. Miałam go kiedyś, ale nie pamiętam, żeby był jakiś nadzwyczaj rzadki. Może zmienili trochę formułę.

    OdpowiedzUsuń
  2. czasami tak jest że są płynne. pozdrawiam i zapraszam na I rozdanie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam w łazience nigdy ich żelu do higieny intymnej ;) Szkoda, że jest niewydajny

    OdpowiedzUsuń