piątek, 23 października 2015

Fitomed - Żółta glinka



Jak wiecie niedawno pisałam wam o glince zielonej. Teraz przyszedł czas na żółtą . Czy jestem zadowolona z działania ? Czytajcie dalej a się na pewno dowiecie.



Glinka żółta zawiera w sobie żelazo przez co ma większe zdolności do regenerowania naszej skóry. Powinno ją się stosować do skóry z oznakami starzenia jak i zmęczonej. Można również nakładać ją na ciało , jest dobra na rozstępy i cellulit.

Glinkę rozrabiamy tak samo jak poprzednią. Możemy do niej dodać dosłownie wszystko. Wodę , płyn micelarny , olejki , a nawet serum jeśli tylko tego potrzebujemy. Ja rozrabiam je z olejkami.
Pamiętajcie aby skórę przed nałożeniem glinki , dobrze oczyścić. Trzymamy ją do zaschnięcia i spłukujemy ciepłą wodą. U mnie trwa to 20-30 minut.


 Ja swoją glinkę mam od firmy Fitomed. Jest ona dobra w sumie taka jak powinna być. Jest bardzo wydajna , tania i nie robi nam żadnych niespodzianek, działa jak powinna więc czego chcieć więcej ? Ja polecam kupić jeśli jeszcze nie próbowałyście.


Za możliwość testowania dziękuje !

4 komentarze:

  1. Żółtej jeszcze nie miałam, ale ogółem glinki są świetne dla cery:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię glinki z manufaktury kosmetycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może spróbuję jak zachęcasz..POzdrawiam arleta i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żadnej takiej glinki ale myśle ze niektóre byłyby na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń