sobota, 31 października 2015

Nicole Cosmetics numer 045


Przyszedł czas na kolejny perfum od firmy Nicole Cosmetics. Jest to moje drugie spotkanie z tymi perfumami i tym razem wybrałam sobie zapach 045 jest to połącznie zapachów : mech, lilia, wanilia, cynamon, jaśmin, drzewo sandałowe, jabłko, irys, papaja, nuty owocowe. Czy perfum przypadł mi do gustu czy nie ? dowiecie się czytając dalej. 


Zapach zalicza się do kategorii świeżej ? I po pewnym czasie faktycznie okazuje się bardzo fajny i świeży. Ale zaraz po psiknięciu wyczuwamy mocne zdecydowane nuty które z biegiem czasu ulatniają się z naszej skóry. Nie bardzo umiem opisywać zapachy. Ale trzeba wspomnieć że ja jestem zadowolona z tego co dostałam, nie przytłacza mnie a wręcz inspiruje gdy się nim psikam. 


Trwałość tych perfum jest dobra jak na produkt za taką cenę. Spokojnie utrzymuje się kilka godzin bez żadnych dodatkowych poprawek. 


Buteleczka jest mała  i poręczna zmieści się w każdej torebce bez większego problemu a więc można zabrać ją ze sobą wszędzie. Podoba mi się to matowe szkło i sam wygląd buteleczki. Atomizer jest bez zarzutu. Nie zacina się i nie rozpyla za dużo produktu


Za możliwość testowania dziękuje firmie Nicole oraz Trustedcosmetics. 






1 komentarz:

  1. Gdzieś u Nas widziałam stoisko z tymi perfumami. Muszę się rozejrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń