sobota, 17 października 2015

Pachnący dom #1 - Cinnamon Stick

Zaczęła się jesień i czas zimnych wieczorów a nawet i dni. Dlatego do łask wróciły świeczki i woski. A co za tym idzie na moim blogu pojawia się seria Pachnący dom która będzie się pokazywać co jakiś czas na blogu. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić piękny cynamonowy wosk Cinnamon Stick.


OPIS PRODUCENTA :

Pamiętasz jeszcze swój pierwszy kęs szarlotki? Albo świąteczny piernik z dzieciństwa? To przecież zwykłe ciasta – ktoś powie. Dziecku jednak wszystko smakuje inaczej, a tych smaków i tych zapachów szuka się potem przez całe życie, choć to trudne zadanie. Gdyby tak komuś udało się zamknąć je wszystkie w magicznym słoiku… Zatopiony w naturalny wosku Yankee Candle aromat świeżego cynamonu wypełnia przestrzeń orientalną tajemnicą i świąteczną atmosferą. Migocący płomień świecy rozświetla ciemność i ociepla duszę. Cinnamon Stick to zapach dzieciństwa, który nareszcie udało Ci się odnaleźć.

MOJA OPINIA : 

Do tego zapachu musiałam się przekonać. Gdy go pierwszy raz powąchałam , przeraziłam się. Nie lubię cynamonu w potrawach ani kosmetykach. Zaryzykowałam i po odpaleniu przekonałam się ! Zapach jest identycznym odwzorowaniem prawdziwego cynamonu. Myślę , że osoby które nie przepadają za wonią cynamonu to nie pokochają tego zapachu. 

Ja myślę , że jeszcze po niego sięgnę. Gdyż zapach idealnie sprawdzi się przy wigilii. Wtedy cały dom będzie wypełniony pięknym zapachem cynamonu. 

Zapach znajdziecie na stronie : 

Cena wosku to 7 zł 












3 komentarze: