piątek, 16 października 2015

Pachnący dom #2 - Mandarin Cranberry



OPIS PRODUCENTA

Pozytywne nastawienie do życia to potężna siła, która przezwycięża wszelkie trudności. Moc umysłu jest jak magia, która może zmienić wszystko i która nie zna słowa „niemożliwe”. Zanurz się więc w rozkosznym, owocowym aromacie słonecznych mandarynek przyprawionych mocną żurawiną. Zapach Mandarin Cranberry poprawi Ci nastrój i sprawi, że na świat spojrzysz przez różowe okulary. Naturalna woń żurawiny pobudzi Cię też do działania. Myśl pozytywnie, a będziesz przenosić góry!

MOJA OPINIA 

Wosk kupowałam z pewna obawą , że jego zapach może być za bardzo duszący. Okazało się jednak że jest mocny ale nie rozboli nas od niego głowa. Mocny owocowy zapach. Ja osobiście bardziej czuje żurawinę niż mandarynkę. Ja zakochałam się tym zapachem i planuje zaopatrzyć się w duży słoik aby cieszyć się nim dłużej .

Zapach znajdziecie na stronie :

Cena wosku to 7 zł 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz