wtorek, 17 listopada 2015

Avon Attraction dla niego

Postanowiłam razem z moim facetem opisać dla was zapachy męskie. Ale nie tak zupełnie zwyczajnie. Będzie to opis produktu dokładnie perfum z wrażeń faceta jak i kobiety. Zaczniemy o zapachu który mój chłopak używa ostatnio na okrągło odkąd go dostał ode mnie w prezencie. 


Co o tym zapachu mówi sam producent :

Avon Attraction dla Niego to seksowny, trwały zapach o męskich nutach imbiru i piżma oraz intrygujących akordach drewna. Twarzą zapachu został Leon Myszkowski - były model oraz mąż jednej z najpopularniejszych piosenkarek - Justyny Steczkowskiej.

Kategoria:drzewno-ambrowa
Nuty zapachowe
: korzeń imbiru,pizmo, nuty drewna.


Nasze odczucia co to tego zapachu :

Mój facet jest zakochany w tym zapachu. Używa go namiętnie odkąd pojawił się w Avonie. Ja kupiłam go w programie dla konsultantek za 1 zł , gdyż damski nie podpasował mi w ogóle. W regularnej cenie katalogowej najczęściej można go spotkać za 75 zł. Jak na perfum katalogowy to nie należy do najtańszych , ale zgodnie z moim mężczyzną zgadzamy się że jest wart każdej złotówki.
Jest to naprawdę trwały zapach , na ubraniach utrzymuje się nawet do 2 dni , a na ciele wyczuwalny jest przez cały dzień. Co jest naprawdę dobrym czasem jak na perfum katalogowy. Muszę wam powiedzieć że nie jeden perfum luksusowy nie jest tak trwały a musimy zapłacić za nie dwa razy tyle. 


Co do samego zapachu jest on mocno piżmowy z nutką jakiś cytrusów. Jak by to określić jednym słowem. Dojrzały mężczyzna. Gdy mój facet jest spryskany tymi perfumami brakuje mi tylko zapachu tytoniu do kompletu i było by idealnie. Sam zapach dla niektórych może być delikatnie ciężki , ale no cóż prawdziwy mężczyzna , dojrzały mężczyzna właśnie tak pachnie. Na pewno nie będzie to perfum dla typowych nastolatków. Pomyślałbym raczej tutaj o osobach bardziej dojrzałych. Jak nasi ojcowie.

Myślę , że na początek warto zaopatrzyć się w próbkę tych perfum gdyż tak jak pisałam wcześniej nie spodobają się one każdemu. 


Z RACJI TEGO ŻE OSOBA KTÓRA WYGRAŁA W MOIM KONKURSIE NIE ZGŁOSIŁA SIĘ POSTANOWIŁAM WYTYPOWAĆ KOLEJNĄ SZCZĘŚLIWĄ OSOBĘ A JEST NIĄ :

Maddiaa <3


MAM NADZIEJE , ŻE OSOBA ODEZWIE SIĘ DO MNIE . 

9 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go powąchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zwracałam na niego uwagi, tak prawdę mówiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mialam okazję wąchać damską wersję i bardzo mi się podobał zapach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak można mówić "perfum"? I to jeszcze pisząc bloga w Internecie, puszczać takie błędy w świat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem , że się nie odmienia. Ale piszę tak jak mi się podoba a jeśli ciebie to razi to po prostu nie czytaj :)

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. dokładnie, jak już pisać to poprawnie te perfumy a nie ten perfum :D ... ,,perfum,, to najbardziej ,, wsiowy,, zwrot jaki może być, i zamiast poprawić bloga najlepiej napisać ,, to moje i będę pisać jak mi się podoba ;)czasami trzeba umieć przynać się do błędu..

      Usuń