wtorek, 10 listopada 2015

Be organic - Krem do twarzy


Nawiązałam nową współpracę i do testów otrzymałam krem do twarzy od firmy be organic. Z racji tego , że ja testuje już kremy do twarzy i na razie nie zamierzam ich zmieniać. Postanowiłam oddać ten produkt mojej mamie która wyraziła chęci testowania. Po kilku tygodniowym testowaniu mama wyraziła swoje zdanie. Jeśli jesteście ciekawi czy produkt się sprawdził zapraszam do czytania. 


Skład produktu wydaja się być bardzo przyjemny. Produkt ma w sobie masło kakaowe i kwas hialuronowy. Przez co dobrze nawilża a nawet dobrze ujędrnia i napina skórę. 


Konsystencja kremu jest bardzo przyjemna lekka ale nie wodnista przez co nie spływa nam z rąk jak i z twarzy. Krem ma biały kolor i piękny zapach. 

Opakowanie produktu jest bardzo ładne. Mocno szary spód i plastikowe wieczko ładnie razem wyglądają. Ładnie prezentuje się na toaletce. 


Podsumowując, skóra mamy jest promienna , wygładzona i ujędrniona. Przebarwienia są mniejsze. Co najważniejsze nie uczula ani nie zapycha. Myślę że krem sprawdzi się właśnie dla osób dojrzalszych. Nie wiem jak u mnie ale po mamie widać zmianę na lepsze dzięki temu kremikowi. 

Cena takiego kremu to 45 zł. 


Za możliwość testowania dziękuje firmie Be Organic







6 komentarzy:

  1. Bardzo polubiłam ich kosmetyki :)
    Kremu do twarzy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam, ale podoba mi się to, że ma w składzie masło kakaowe. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam kremiku i chyba nawet o nim wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń