poniedziałek, 2 listopada 2015

Bio Oil


Z tym produktem miałam już styczność podczas ciąży. Dlatego postanowiłam że napiszę wam recenzje trochę wcześniej z racji tego , że mam już o nim wyrobioną opinię. 


Mimo nawilżenia mojej skóry w czasie ciąży gdzie nie gdzie wyszły mi delikatne rozstępy.Przestraszyłam się i wtedy mama kupiła mi właśnie Bio Oil. Na początku sceptycznie podeszła do tematu. Wiem , że rozstępy można zlikwidować za pomocą zabiegów i nie wierzyłam , że jakiś kosmetyk może mi w tym pomóc. Ale gdy zaczęłam używać zakochałam się. 


Nie powiem wam , że kosmetyk ten zredukował mi rozstępy całkowicie , bo tak niestety nie jest i dobrze o tym wiedziałam używając go. Ale to co trzeba mu przyznać , że zmniejszył je i stały się prawie nie widoczne. Stosowałam go również na bliznę po wyrostku jak i cesarce. I z tym poradził sobie również dobrze. Blizna stała się biała można powiedzieć że prawie w ogóle jej nie widać. 


Kosmetyk zamknięty jest w małej poręcznej plastikowej buteleczce. Dzięki zabezpieczeniu z dziurką nie wylewa nam się duża ilość kosmetyku przez co dozujemy odpowiednią ilość kosmetyku. 

Olejek jest zabarwiony na pomarańczowy kolor. Jak przystało na olejek jest on tłusty ale bardzo szybko się wchłania a skóra pachnie nam przez jeszcze długi długi czas po aplikacji. 


Razem z olejkiem do testów dostałam również plastry na pęcherze które już wypróbowałam i muszę wam powiedzieć ładnie zmniejszają pęcherze . Co do zwykłych plastrów nie używałam akurat tych gdyż nie miałam takiej potrzeby ale miałam już z nimi kiedyś styczność i też byłam z nich zadowolona. 



Za możliwość testowania Dziękuje firmie 












5 komentarzy:

  1. Fajnie, że są efekty i jesteś z nich zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś go nie lubię, ale jak na Tobie działa to super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejki to obecnie moja ulubiona formuła kosmetyków pielęgnacyjnych zarówno do ciała jak i do włosów ;) Jak działa, to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponoć z rozstępami to nie tak łatwo, ale dobrze, że odczuwasz efekty :) Życzę całkowitego pozbawienia celulitu :]

    OdpowiedzUsuń