poniedziałek, 2 listopada 2015

DERMEDIC krem – żel ultranawilżający


Dziś pod lupę weźmiemy krem – żel z firmy Dermedic. Ten krem znalazł się u mnie na liście faworytów na całe moje życie. Dowiedźcie się dla czego czytając dalej. Zapraszam 


Jak wiecie na moim blogu można zobaczyć wiele kosmetyków z Dermedic , jedne sprawdziły się u mnie dobrze drugie gorzej. Mam swoich ulubieńców a mam też kosmetyki które oddałam rodzinie. Co właściwie skusiło mnie do przetestowania tego produktu ? Jego naprawdę przyjemna konsystencja. 


Ja mam skórę trądzikową i myślę , że właśnie taka skóra może śmiało go używać. Dobrze tez sprawdzi się do skóry suchej. Co do mieszanej i tłustej to nie koniecznie będzie dobry krem. 


Bardzo spodobało mi się opakowanie tego produktu. Niby klasyczny słoiczek ale ma coś w sobie co przyciąga wzrok i ładnie prezentuje się na toaletce. Opakowanie jest jasne można nawet powiedzieć pastelowe w odcieniu niebieskości. 


Jak już wspomniałam urzekła mnie konsystencja jest to taki typowy lekki żel. Zapach to nic innego jak zapach całej serii Dermedica który mi odpowiada i nie drażni w oczy czy nos.



Ja używam na dzień pod makijaż , szybko się wchłania i nie mamy tłustej warstwy a wiec to na czym najbardziej mi zależało. Jestem na tak.
Cena też myślę nie jest wygórowana za 50 g musimy zapłacić około 35 zł 

Za możliwość testowania dziękuje firmie DEREDIC 





2 komentarze:

  1. Oj tak i mój wzrok przyciąga :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam z tej firmy krem i szampon. Jedno i drugie było dobre i sprawdziło się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń