poniedziałek, 23 listopada 2015

DERMEDIC REGENIST - mleczko do demakijażu


Na wstępie trzeba od razu powiedzieć , że ja nie jestem zwolenniczką mleczek do demakijażu.  Nie pasują mi , nie czuje po ich użyciu żeby mój makijaż był dokładnie zmyty. Ale przeczytałam wiele dobrego o mleczku do demakijażu z firmy Dermedic i postanowiłam dać mu szansę.


Polubiłam się z opakowaniem i pompką dla tego kosmetyku. Nie zacina się , wydobywa wystarczającą ilość produktu ze środka. Co do szaty graficznej jest jak to w przypadku kosmetyków z Dermedica prosta ale efektowna.

Mleczko ma konsystencje płynną , ale nie jak woda. Nie jest też całkiem zbita przez co aplikacja jest naprawdę bardzo przyjemna. Ma lekko różowy kolor i jest bezwonna przez co nie powinna nas uczulać.


Mleczko dobrze zmywa podkład i kosmetyki. Nie radzi sobie za dobrze jednak z tuszem do rzęs oraz trzeba się natrudzić aby zmyć nim kreskę na oku. Musiałam wspomagać się płynem dwufazowym do zmycia oczu.
Jestem zadowolona z produktu gdyż nie uczula , ale no cóż nie radzi sobie do końca z tym co powinien. Zużyje ale chyba nie wrócę do niego więcej. 

Za możliwość testowania dziękuje !



1 komentarz: