piątek, 13 listopada 2015

Garnier Mineral 5 Protection Skin



Opis producenta :

Antyperspirant Garnier 48h z Mineralite - minerałem o właściwościach ultraabsorbcyjnych, 48h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią, skóra, która oddycha. Bez alkoholu. Bez parabenów. Testowany dermatologicznie. Optymalna tolerancja dla skóry. 
Protection 5 to kompletna ochrona skóry i ubrań 5 w 1: 
- przeciw przykremu zapachowi,
- przeciw wilgoci,
- przeciw podrażnieniom,
- przeciw białym śladom,
- przeciw żółtym plamom.


Cena produktu to 10 zł 

Nigdy nie kupuję dwa razy tego samego antyperspirantu bo żaden nigdy nie sprostał moich oczekiwań. Jeśli jesteście ciekawi co mam do powiedzenia na temat tego produktu to czytajcie dalej.



Moja Opinia :


Kupiłam ten produkt po usłyszeniu na jego temat wiele dobrego. Po zużyciu prawie całego opakowania mogę stwierdzić , że jest naprawdę warty przetestowania i jak na razie zostanie ze mną na długo.

Producent obiecuje nam , że produkt będzie nas chronił przed potliwością oraz nie będzie pozostawiał śladów na ubraniach. I nie zawiodłam się nie miałam żadnych śladów potu na skórze jak i na moich ubraniach nie zostały żadne ślady. Sprawdziłam go w ekstremalnych warunkach gdyż przetestowałam go na siłowni i w czasie biegania i muszę powiedzieć dał radę ! 


Co do opakowania produktu bardzo ładne wizualnie. Nic się z niego nie wylewa ani nie wydostaje na zewnątrz.

Aż się dziwne sama sobie , ale naprawdę chyba znalazłam swój ulubiony antyperspirant w kulce. 



10 komentarzy:

  1. Miałam ;) również polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio przeżuciłam się na spreye :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie go wypróbuję i przetestuję na treningu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taki. Faktycznie jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Antyperspiranty od Garniera są naprawdę dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten antyperspirant i bardzo go sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To chyba jestes już szczęśliwa??? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wystarczy, żeby nie brudził ubrań i długo działał. ;] Zazwyczaj wybieram Rexonę lub Niveę.

    OdpowiedzUsuń