niedziela, 1 listopada 2015

Mariza - kuleczki bazujące do twarzy


Kuleczki brązujące dostałam do testów od firmy TrustedCosmetics. Przetestowałam i już mam o nich wyrobione zdanie. Jeśli jesteście zainteresowani co mam o nich do powiedzenia to zapraszam do czytania dalej. 



Ja do testów wybrałam sobie wersję brązującą. W pudełeczku znajdziemy perełki w różnych tonacjach. Od ciepłych po chłodne. Perełki ładnie wyglądają na twarzy , mają w sobie lekkie rozświetlenie co ładnie odbija słońce. Ja się z nimi polubiłam. 


Perełki dostajemy w ładnym plastikowym opakowaniu. Zabezpieczonym dodatkowo wieczkiem aby kulki nie pokruszyły się w czasie podróży czy nawet codziennego użytku. 


Myślę , że przy aplikacji warto uważać , gdyż można sobie narobić nim plamy. Jest dobrze na pigmentowany przez co lekkie przyłożenie pędzla i już mamy ładny efekt na twarzy. 
Jednym słowem jest na TAK !

Za możliwość testowania dziękuje firmie 

http://sklep.mariza-kosmetyki.com.pl/






4 komentarze:

  1. Ja uwielbiam wszelki kuleczki, a w szczególności rozświetlające. Tej firmy nie miałam a z chęcią bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze boje sie tych plam przy kulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kuleczki rozświetlające :]

    OdpowiedzUsuń