poniedziałek, 23 listopada 2015

Dermedic - lipidowy krem ochronny

Nie miałam w planach testowania tego produktu. Ale przemiła pani Magdalena zapytała się mnie czy nie zechciałabym bym przetestować ich nowości skusiła mnie bardzo. A więc postanowiłam dłużej nie czekać i wypróbować go na pogodzie idealnej. 


Producent obiecuje nam ,  że krem będzie nas chronił przed wiatrem i mrozem. A , że za oknem mamy szaleńczy wiatr postanowiłam czemu nie mogę go przetestować. Wystawiłam ten krem na ciężkie zadanie gdyż postanowiłam nie malować się na czas stosowania go. 


Krem w swojej konsystencji jest dosyć gęsty. Ciężko się rozprowadza na skórze. Rozsmarowanie go zajmuje bardzo dużo czasu i nerwów. Co do opakowania , wygląda jak wszystkie inne kremy z Dermedica czyli biała tubka z napisami. 



Co do działania kremu , no cóż nie byłam zadowolona … Skóra po powrocie z miasta była wysuszona i podrażniona. Więc trochę boje się używać tego preparatu na mrozy. Na wietrze nie sprawdził się w ogóle. No na pewno nie kupię ponownie. Dam mojemu mężczyźnie to wykończy aby się nie zmarnował. Napiszę wam jak u niego sprawdził się ten produkt.  


Za możliwość testowania dziękuje !


7 komentarzy:

  1. Znam niektóre produkty Dermadic, ale tego kremu niestety nie znam, ale będę pamiętać żeby go nie kupować skoro u Cb się nie sprawdził :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdził, bo planowałam go kupić córce na zimę :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie swój oddałam córce znajomych , zobaczy jak się sprawdzi na jej córce :)

      Usuń
    2. Możesz dać znać jak się coś dowiesz :)

      Usuń
  3. Szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń