czwartek, 19 listopada 2015

Oriflame tonik rumiankowy


Bardzo polubiłam się z tym tonikiem. Ładnie tonizuje skórę , nie jest ona napięta ani podrażniona. Nie uczula mnie czego bardzo się bałam gdyż wiadomo skład produktu do najlepszych nie należy. Skóra nie jest podrażniona nie pieczę , ani nie ma czerwonych śladów. 


Bardzo podoba mi się opakowanie produktu jest przezroczyste przez co widzimy ile płynu mamy jeszcze w środku. Ma bardzo ładny zapach. Nie wiem czy typowo rumiankowy , ale na pewno bardzo ładny ziołowy. Nie podrażnia oczu ani nie drażni nosa. 


Nie jest za bardzo wydajny , ale to może dlatego że ja go bardzo dużo nalewam na płatek i przemywam twarz dwa razy. W opakowaniu dostajemy 150 ml toniku więc nie jest to za dużo. Ale cena też nie jest wysoka wiec myślę , że warto wypróbować. 


4 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale na razie mam sporo zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki taki jest dobry to wpisze go na moja listę toników. Bardzo dużo ich zużywam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem lepszy jest z drzewem herbacianym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ale nie mam dostępu do tej firmy..

    OdpowiedzUsuń