środa, 11 listopada 2015

Pachnący dom #4 - Clean Cotton


Opis Producenta :

Najpiękniejsza chwila dnia, to moment, gdy wreszcie możesz zatonąć w pachnącej świeżością pościeli. Jeszcze nie sen, już nie jawa – odpływasz powoli, z rozkoszą wczuwając się w to, jak zmęczenie opuszcza Twoje ciało. Prawda, że jest wspaniale? A może być lepiej! Dziś pozwól sobie na błogie lenistwo, a potem zapal świecę Yankee Candle Clean Cotton. Pozwól, by zapach wilgotnej bawełny – smaganej wiatrem i skąpanej w słońcu – otulił Cię niczym biała pościel z babcinej komody. Zapomnij o stresie, odpocznij i zaśnij beztrosko jak dziecko.

MOJA OPINIA : 

Zapach nie powala na kolana przynajmniej w moim przypadku. Odpalam tą świeczkę bardzo mało gdyż według mnie jest lekko mdląca. W tym zapachu idzie wyczuć jakieś kwiaty jak i cytrynę , ale jest ona przygaszona jakimś ciężkim do określania zapachem. Może kiedyś kupię ale tylko w formie wosku. Fajnie sprawdzi się na pewno palona w łazience. I tam też ją będę odpalać. 


Zapach znajdziecie na stronie :



8 komentarzy:

  1. Szkoda że tak przydusza bo tania nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w formie wosku - absolutnie uwielbiam!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, czy zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za świecami zapachowymi, ponieważ od razu boli mnie od nich głowa :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń